poniedziałek, 2 września 2013

Siedziałam sobie któregoś wieczoru przy kominku (tak, bywa już tak chłodno, że trzeba się dogrzewać) i pomyślałam, że mojemu mieszkaniu zdecydowanie przydałby się remont. Trzeba przyznać, że pomysł, biorąc pod uwagę zbliżającą się wielkimi krokami jesień, jest lekko spóźniony, ale może będzie to miało i swoje dobre strony. Niestety, mam (dużą) skłonności, do podejmowania nieprzemyślanych decyzji i kierowania się chwilą, co przypłaciłam już w życiu kilkoma mniejszymi lub większymi wpadkami. Gdybym zatem wymyśliła ten remont kilka miesięcy temu, mogłabym mieć właśnie w domu niechcianą kanapę, drażniący odcień farby w sypialni, czy zupełnie niefunkcjonalne meble w kuchni. Ponieważ jednak idea fixe pojawiła się w mojej głowie całkiem niedawno, mam przed sobą całe dwie pory roku, żeby pomysł doprowadzić do perfekcji. Z podejmowaniem decyzji, jest jednak również u mnie nie najlepiej, dlatego pomyślałam, że skorzystam z uroków tej globalnej wioski, jaką jest Internet i poproszę jej mieszkańców o kilka rad. Oczywiście sama mam już milion aranżacyjnych pomysłów, ale znając życie, przynajmniej połowa z nich jest dobra tylko w mojej głowie. Zatem, ja sobie tu będę klikać, a Wy, jeśli tam jesteście, pomóżcie mi uniknąć remontowej wpadki. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz