czwartek, 23 stycznia 2014

Obsługa techniczna domu - czy jest to niezbędne? 

Mieszkam sama w małym domku na obrzeżach miasta i za każdym razem awaria jest dla mnie dużym problemem, bo nie mam do kogo zwrócić się z prośbą o pomoc. Już kilka razy doszło do jakiejś awarii kiedy spałam, nie chcę myśleć co by się stało, gdyby przechodnie nie zawiadomili straży pożarnej. To wydarzenie sprawiło, że odtąd bardzo się denerwuję. Pewnego dnia wujek polecił mi stronę http://rutex-home.pl/oferta/ i powiedziałam, że zapoznam się z ofertą technicznej obsługi budynku. Umówiłam się ze specjalistami, którzy sprawdzą wszystkie instalacje. Może to dobry pomysł, dzięki ochronie przez całą dobę będę mogła znowu wyjeżdżać na wakacje i nie bać się, że coś przykrego będzie miało miejsce. Fotografie pochodzą z- Obsługa techniczna Rutex Home

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz