sobota, 15 lutego 2014

Jak najlepiej wyposażyć kuchnię? Zobacz ciekawe propozycje!

Kilka tygodni temu zdecydowaliśmy się na remont kuchni i wcieliliśmy nasz plan w życie – zamówiliśmy większą lodówkę i piekarnik, ale z wieloma rzeczami mieliśmy niemały kłopot – nie wiedzieliśmy, na jakie meble się zdecydować. Pewnego wieczora wspólnie z narzeczonym przeglądaliśmy interesujące nas rzeczy ze świata aranżacji wnętrz i trafiliśmy na ciekawe zdjęcia http://www.dmjmeble.pl/inspiracje.php. Na stronie podpatrzyłam co jest obecnie na topie – postawiłam na tradycjonalny wygląd, ale zamówiłam kilka ciekawych dodatków, które były tam pokazane w galerii. Jestem zadowolona, że udało mi się zmienić aranżację kuchni, dobrze mi się tu pracuje, a mój partner jeszcze bardziej docenia potrawy, które wypróbowuję.
Fotografie pochodzą z Dmjmeble.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz